قالب وردپرس

چرا افرادی که زیاد سفر می کنند، جذاب ترند؟

احتمالا دوست یا دوستانی دارید که از نظر شما تمام دنیا را گشته اند. این افراد پرسفر کسانی هستند که از دوستی با آنها خیلی خوشحالید و از بودن کنارشان لذت میبرید. میخواهیم ببینیم چرا افرادی که سفر میکنند برایمان جذاب تر و دوست داشتنی ترند.
🔸آنها از چیزی نمیترسند.
خارج شدن از دایره ی راحتی و قدم گذاشتن به دنیای بیرون شجاعت میخواهد. این افراد از امتحان کردن چیزهای جدید نمیترسند. از تجربه کردن و هرروز چیز تازه ای را انتخاب کردن هراسی ندارند.
🔸ذهن بازی دارند.
آنها میتوانند برای فهمیدن دیگران ذهنشان را باز بگذارند. چون به جاهای مختلف سفر کرده اند و رسوم و فرهنگهای مختلف را دیده اند تفاوت ها را راحت تر میپذیرند.
🔸در لحظه زندگی میکنند.
آنها دوستانی هستند که کنارشان لحظات خوبی دارید. شاد و در لحظه زندگی میکنند و خسته کننده نیستند.
🔸پیشنهادهای غذایی خوبی میدهند.
آنها غذاهای مختلفی را امتحان کرده اند و چون شما را میشناسند پیشنهادهای خوبی میدهند. احتمالا از خوردن غذاهایی که این دوستانتان پیشنهاد میکنند پشیمان نمیشوید.
🔸داستان های جالبی برای تعریف کردن دارند.
افرادی که زیاد سفر میکنند از مکان ها و افراد مختلف خاطره های جالبی دارند. چیزهایی دیده اند که شما از گوش کردن بهشان خسته نمیشوید.
🔸شنونده های خوبی هستند.
چون به کشورها و شهرهای مختلفی رفته اند، یاد گرفته اند خوب گوش دهند. آنها در مواجهه با افراد محلی و هنگام درخواست کمک باید شنونده های خوبی باشند و این ویژگی خیلی خوبی برای یک دوستی است.
🔸خودشان را باور دارند.
آنها در طول سفرهایشان فهمیده اند تنها باید خودشان را باور کنند. با هر سفر این اطمینان آنها بیشتر میشود.
🔸آنها سوغاتی ها و کارت پستال های خوبی برایتان میاورند.
دوستانی که درسفرند همیشه چیزهای خوبی پیدا میکنند که برایتان بفرستند یا همراه بیاورند.
🔸از چیزهای کوچک خوشحال می شوند.
افرادی که سفر میکنند زیبایی و قدرشناسی را در چیزهای کوچک میبینند. آنها از دیدن غروب خورشید هم ذوق میکنند. آنها میتوانند در هر شرایطی از اتفاقات بی اهمیت اطرافشان لذت ببرند.
🔸با بی برنامگی کنار میایند.
در سفر اتفاقات پیش بینی نشده ای میفتد که باعث میشود افراد بتوانند در هر شرایطی راه حل پیا کنند. به این افراد لازم نیست برنامه ی دقیقی بدهید، آنها در هر شرایطی یک ماجرای خوب پیش میاورند.
🔸نگرش خوبی دارند.
افرادی که زیاد سفر می کنند یاد گرفته اند به مشکلات شان اجازه ندهند زندگی شان را ببلعند. آنها می دانند تا زنده هستند بهتر است سعی کنند از زندگی لذت ببرند.
🔸آنها الهام بخش شما هستند.
اگر دوستی دارید که همیشه در سفر است، باعث می شود دیدتان به زندگی مثبت تر و امیدوارانه تر شود. هرچه بیشتر با او وقت بگذرانید تاثیر بهتری خواهید دید. حتی ممکن است روی شما آنقدر تاثیر بگذارد که از دایره ی راحتی بیرون بیایید و پا به دنیای سفر بگذارید.

  راه های ارتباط با امین عدیلی : ➡️ Channel Telegram instagram facebook googleplus linkedin skype

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.